Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

Zgadzam się
Zgadzam się
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Reklamacje - Bank Spółdzielczy w Przysusze

O Banku Reklamacje

Bank Spółdzielczy w Przysusze z siedzibą w Przysusze, 26-400 Przysucha, ul. Grodzka 3, w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/

Bank Spółdzielczy w Przysusze z siedzibą w Przysusze, 26-400 Przysucha, ul. Grodzka 3, w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy:

Bank Spółdzielczy w Przysusze będąc instytucją zaufania publicznego, realizując swoją misję dąży do działania w sposób przejrzysty i profesjonalny w celu najpełniejszego zaspokojenia potrzeb klientów. Kieruje się etyką i uczciwością we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Reklamacje od klientów Bank przyjmuje w formie:

Reklamacja winna być złożona na formularzu dostępnym w Banku oraz na stronie internetowej Banku.

Pobierz druk reklamacji:

Zasady składania reklamacji/skarg/wniosków

Dla klienta indywidualnego:

Dla klienta instytucjonalnego: