Serwis używa pliki cookies!
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.
Zgadzam się
Zgadzam się
Nasz Bank świadczy usługi dostępu do rachunków rozliczeniowych za pośrednictwem Elektronicznych Kanałów Dostępu – EKD, tj. Systemu Bankowości Internetowej. Z usług EKD może korzystać posiadacz lub współposiadacz rachunku za pośrednictwem Internetu. W ramach usługi Klient ma możliwość:
1. uzyskania następujących informacji o rachunku:
- aktualne informacje o saldzie i obrotach na rachunku,
- informacje o wysokości wolnych środków,
- lista operacji wykonywanych przez użytkownika,
- historia salda rachunku za wybrany okres z możliwością jego wydruku,
- informacja o lokatach własnych;
2. wykonywania operacji w dowolnym miejscu w kraju lub na świecie, bez konieczności przychodzenia do Banku:
- polecenie przelewu,
- zlecenie stałe,
- zakładanie i likwidacja lokat;
3. dostępu do dodatkowych usług:
- zmiana hasła,
- korzystanie z serwisów informatycznych WWW,
- możliwość ustawienia filtrowania adresów IP, z jakich możliwe jest zalogowanie się do konta poprzez Internet.
W projektowaniu systemu usług internetowych nasz Bank wykorzystał najnowszą wiedzę i technologię zabezpieczeń przed ewentualnymi próbami włamania.
Informacja o ryzykach dotyczących bankowości elektronicznej:
- wyłudzenie poufnych danych, np. hasła lub numeru karty płatniczej poprzez atak hakerski – tzw. phishing;
- podmiana numeru rachunku odbiorcy przelewu;
- przejęcie danych odbiorcy podczas wykonywania transakcji za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu;
- przechwycenie przez osobę nieuprawnioną środków do logowania lub autoryzacji transakcji.
Adres email do Stanowiska ds. Teleinformatycznych: serwis@bsprzysucha.pl
W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy do jednostek organizacyjnych naszego Banku.
Instrukcje: