Call Center – Infolinia SGB
Infolinia SGB zapewnia kompleksową obsługę klientów Zrzeszenia SGB. Otrzymają Państwo pomoc i wparcie w związku z pytaniami, które pojawiają się w codziennym korzystaniu z nowoczesnej bankowości w Bankach SGB. Konsultanci zapewniają też dostęp do informacji w zakresie kluczowych produktów i usług dostępnych w Spółdzielczej Grupie Bankowej i wspierają procesy sprzedażowe.
Infolinia dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu:
- pod numerami telefonów: 800 888 888 (bezpłatne połączenie) i 61 647 28 46 (połączenia z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora),
- pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl
Zakres obsługi
- bankowość mobilna, m.in. aplikacja mobilna SGB Mobile, Portfel SGB, usługa BLIK, portfele cyfrowe: Google Pay, Apple Pay, Fifbit Pay i GarminPay,
- karty płatnicze, m.in. płatności kartami, 3D Secure, PIN przez SMS, zatrzymanie karty w bankomacie, problem z wypłatą gotówki,
- bankowość internetowa SGB24/SGB24 Biznes, m.in. logowanie, Token SGB, autoryzacja przez SMS, blokowanie/odblokowanie dostępu, konfiguracja bankowości internetowej, wsparcie w jej obsłudze i rozwiązywanie zgłoszonych nieprawidłowości,
- trwały nośnik – Moje dokumenty SGB,
- Tarcza Antykryzysowa,
- informacja o promocjach zrzeszeniowych,
- informacja o lokalizacji placówek i bankomatów SGB. W godzinach od 8:00 do 16:00 czynne są również telefony Banku: 48) 675-22-42 oraz 48) 675-23-71