linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search
Zaloguj się Moje dokumenty E-dokumenty Kontakt

Karty

KARTY DEBETOWE

Visa/ Mastercard zbliżeniowa, Visa/Mastercard zbliżeniowa młodzieżowa

 

Twoja karta do codziennych zakupów wydawana do konta (rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PLN)

Płacisz nią kiedy chcesz – w sklepach stacjonarnych i w internecie, w Polsce i za granicą.

Karta Visa/Mastercard zbliżeniowa młodzieżowa wydawana jest dla małoletnich w wieku 13-30 lat

Kartą możesz:

Dodaj kartę do cyfrowego portfela: Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay lub Xiaomi Pay.

Więcej na stronie Mobilne Przyśpieszenie – Bank Spółdzielczy w Przysusze

*czasem PIN również może być jednak wymagany, kiedy płacisz zbliżeniowo mniej niż 100 zł.

Dodatkowe korzyści

Pamiętaj, że do programu Bezcenne Chwile należy się zarejestrować. Rejestracja jest możliwa także w aplikacji SGB Mobile.

Pamiętaj

 

ZAMÓW KARTĘ W APLIKACJI LUB BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ

Teraz z każdego miejsca możesz zamówić kartę debetową – wystarczy smartfon z aplikacją SGB Mobile!

Kartę zamówisz też w bankowości internetowej SGB24.

To proste:

Karta działa po maksymalnie 1 godzinie od zamówienia.

Szczegółowe warunki znajdziesz w taryfie prowizji i opłat. (Karty online)

 

KARTA PREPAID

Karta, z której można korzystać po wpłaceniu lub przelaniu środków na jej rachunek (karta przedpłacona)

Można nią płacić w sklepach stacjonarnych i w internecie, zarówno w Polsce, jak i za granicą, oraz wypłacać gotówkę w bankomacie.

Kartą możesz:

*czasem PIN również może być jednak wymagany, kiedy płacisz zbliżeniowo mniej niż 100 zł

Pamiętaj, karta jest bezpieczna!
Operacje kartą mogą być wykonywane do wysokości kwoty dostępnej na rachunku karty (każda karta funkcjonuje w oparciu o odrębny rachunek karty) z zastrzeżeniem dziennych kwotowych i ilościowych limitów transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki.

Dodatkowe korzyści

Pamiętaj

 

 

KARTA WALUTOWA

Karta walutowa w EUR, USD lub GBP jest powiązana z oszczędnościowym rachunkiem walutowym prowadzonym w tej samej walucie

Płacisz kartą kiedy chcesz – w sklepach stacjonarnych i w Internecie, w Polsce i za granicą.

Płacąc i wypłacając kartą walutową w walucie rachunku, nie ponosisz kosztów związanych z przewalutowaniem transakcji.

Kartą możesz:

Dodaj kartę do cyfrowego portfela Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay lub Xiaomi Pay.

*czasem PIN również może być jednak wymagany, kiedy płacisz zbliżeniowo mniej niż 100 zł

Dodatkowe korzyści

Pamiętaj, że do programu Bezcenne Chwile należy się zarejestrować. Rejestracja jest możliwa także w aplikacji SGB Mobile.

Pamiętaj

 

 

WIELOWALUTOWOŚĆ

Jedna karta, wiele walut

Podróżuj swobodnie i płać swoją kartą debetową w walutach zagranicznych (EUR, USD, GBP).

Co to jest wielowalutowość

Teraz możesz połączyć swoją kartę debetową z kontami walutowymi.

W dowolnym momencie przypinaj swoją kartę (wydaną do konta w PLN) do swoich kont walutowych (EUR, USD, GBP). Możesz to zrobić w aplikacji SGB Mobile lub w naszej placówce.

Korzyści

 

 

 

3D SECURE

Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure

Co to jest usługa 3D Secure?

Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.

Jak działa usługa 3D Secure?

Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.

Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:

Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w naszej placówce lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.

Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.

Aktywacja usługi 3D Secure

Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.

Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?

  1. Numer karty
  2. Imię i Nazwisko
  3. Datę ważności
  4. Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu

Płatności kartą w internecie możesz potwierdzić w aplikacji mobilnej SGB Mobile lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS).

Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.

Zablokowanie usługi 3D Secure

Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.

Jak odblokować usługę 3D Secure?

Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń na numer telefonu naszej placówki Oddziały – Bank Spółdzielczy w Przysusze (w godzinach pracy Banku) lub pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

 

Dowiedz się więcej:

Pytania i odpowiedzi dot. płatności kartą z usługą 3D Secure. 

 

CASHBACK

Wypłacaj gotówkę przy płatności kartą za zakupy

Co to jest usługa cashback?

Dzięki usłudze cashback – płać kartą i wypłacaj możesz wypłacać gotówkę podczas płatności kartą za zakupy w sklepach, supermarketach czy na stacjach benzynowych oznaczonych logo:

Dla kogo?

Usługa cashback jest dostępna na terenie kraju dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych, którzy posiadają karty debetowe wydane do kont w PLN.

Jednorazowo możesz wypłacić do 1000 zł.

Limity wyznaczane są przez organizacje płatnicze Visa i Mastercard.

Jak działa usługa cashback?

 

Rachunek, do którego przypisana jest Twoja karta, zostanie obciążony w momencie realizowania płatności. Pamiętaj, że za wypłatę cashback Bank może naliczyć opłatę zgodną z taryfą prowizji i opłat.

 

WPŁATY NA KARTĘ

Usługa polegająca na możliwości wpłacania gotówki w sklepach na karty.

Jak działa taka wpłata?

Usługa Wpłacaj na kartę dla kart Mastercard dostępna jest w salonach Empik i sklepach Papiernik by Empik, Żabka – szczegóły

Nowość- wpłata na Visę w Żabce

Nowością jest możliwość wpłacania gotówki w sklepach Żabka na karty Visa. Do tej pory usługa była dostępna wyłącznie dla kart Mastercard – teraz dołączają do nich karty Visa – szczegóły

 

CHARGEBACK

Korzystaj z usługi chargeback – jeśli chcesz złożyć reklamację dla płatności kartą.

Co to jest usługa chargeback?

Gdy płacisz kartą, Twoje zakupy są dodatkowo chronione. Możesz otrzymać zwrot pieniędzy z transakcji, która nie została zrealizowana lub była zrealizowana nieprawidłowo.

Chargeback zabezpiecza zakupy online i w sklepach stacjonarnych oraz płatności za usługi. Dotyczy tylko kart płatniczych – nie skorzystasz z niego, kiedy płacisz gotówką czy przelewem.

Chargeback jest realizowany bezpłatnie, na wniosek użytkownika karty, przez organizacje płatnicze Visa i Mastercard na zasadach i w terminach przez nie wskazanych.

Kiedy możesz złożyć reklamację w ramach chargebacku?

Jak skorzystać z chargebacku?

Z usługi możesz skorzystać, jeżeli nie udało Ci się odzyskać pieniędzy bezpośrednio u sprzedawcy. W pierwszej kolejności skontaktuj się więc z usługodawcą lub sklepem.

Jeśli nie uda Ci się samodzielnie wyjaśnić sprawy – pomożemy odzyskać pieniądze. Skontaktuj się z nami. Przyjdź do naszej placówki i złóż wniosek o zwrot środków.

 

 

MARŻE KURSOWE

Informacja o marżach walutowych

Zasady przewalutowania transakcji realizowanych kartami płatniczymi w walutach obcych oraz wysokość opłat i prowizji pobieranych przez Bank z tego tytułu określone są odpowiednio w regulaminie dotyczącym poszczególnych kart płatniczych oraz obowiązującej Taryfie prowizji i opłat  za czynności bankowe oraz inne czynności w Banku Spółdzielczym w Przysusze.

Od 19 kwietnia 2021 r. powiadamiamy użytkowników kart o marży za przewalutowanie transakcji dla płatności kartami na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego w walucie EOG (innej niż waluta karty).  Informacyjny SMS dostaniesz na numer telefonu komórkowego, który podałeś w Banku. Z usługi możesz zrezygnować lub aktywować ją ponownie w najbliższej placówce Twojego Banku.

Wymóg wynika z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady (UE) 2019/518 z 19 marca 2019 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 924/2009 w odniesieniu do niektórych opłat za płatności transgraniczne w Unii i opłat za przeliczenie waluty.