linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search
Zaloguj się Moje dokumenty E-dokumenty Kontakt

Karty BUSINESS

KARTY DEBETOWE

Visa/ Mastercard Business zbliżeniowa

Karty Visa Business oraz Mastercard Business to proste i bezpieczne rozwiązania finansowe dla Twojej firmy

Możesz nią opłacać wydatki związane z jej działalnością. To karta dla Ciebie i Twoich pracowników. Otrzymasz ją do rachunku bieżącego lub pomocniczego w PLN.

Kartą możesz płacić kiedy chcesz – w sklepach stacjonarnych i w internecie, w Polsce i za granicą.  

Kartą możesz:

  • płacić mobilnie telefonem, zegarkiem lub opaską

Dodaj kartę do cyfrowego portfela Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay lub Xiaomi Pay.

Więcej na stronie Mobilne Przyśpieszenie – Bank Spółdzielczy w Przysusze

  • szybko i wygodnie płacić zbliżeniowo – do 100 zł bez podawania PIN-u*

*czasem PIN również może być jednak wymagany, kiedy płacisz zbliżeniowo mniej niż 100 zł.

Pamiętaj, karta jest bezpieczna!
 oprócz obecnego limitu pojedynczej płatności zbliżeniowej bez PIN-u (100 zł), obowiązuje dodatkowo łączny dzienny limit płatności bez PIN-u (300 zł),

 kiedy wartość kolejnego zakupu zbliżeniowo bez PIN-u danego dnia powoduje przekroczenie łącznego limitu 300 zł, otrzymasz prośbę o podanie PIN-u – niezależnie od kwoty tej płatności

  • płacić bezpieczne w Internecie, dzięki bezpłatnej usłudze 3D Secure
  • zarządzać w aplikacji SGB Mobile
  • wypłacać gotówkę z bankomatu oraz podczas płatności kartą za zakupy (w sklepach oznaczonych znakiem cashback/ Płać kartą i wypłacaj)

Dodatkowe korzyści

  • Kontrola wydatków w bankowości internetowej i mobilnej.

Pamiętaj

W razie utraty karty należy ją natychmiast zastrzec. Zrób to przez bankowość internetową lub aplikację, zadzwoń na numer telefonu naszej placówki Oddziały – Bank Spółdzielczy w Przysusze (w godzinach pracy Banku) albo na bezpłatną Infolinię SGB.

KARTA WALUTOWA

Międzynarodowa debetowa karta walutowa z funkcją zbliżeniową umożliwia dokonywanie w kraju i za granicą transakcji gotówkowych oraz transakcji bezgotówkowych (w tym internetowych i MO/TO). Może być wydana  do rachunków oszczędnościowych prowadzonych w EUR, USD, GBP dla klientów indywidualnych oraz do rachunków rozliczeniowych prowadzonych  w EUR, USD, GBP dla klientów instytucjonalnych. Dokonując transakcji kartą walutową w walucie rachunku, klient nie ponosi kosztów związanych z przewalutowaniem transakcji.

Twoje korzyści:

  • Rozliczenie w walucie rachunku, co wiąże się z brakiem ponoszonych przez klienta kosztów związanych z przewalutowaniem transakcji w przypadku transakcji dokonanych w walucie rachunku;
  • Nowoczesne, wygodne i szybkie płatności zbliżeniowe;
  • Łatwy dostęp do środków zgromadzonych na rachunku;
  • Możliwość wypłaty gotówki na terenie Polski, podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem cashback/Płać kartą i wypłacaj; wypłata realizowana w PLN;
  • Bezpieczne zakupy w sklepach internetowych, dzięki usłudze 3D Secure; usługa 3D-Secure wymaga aktywacji;
  • Możliwość realizowania transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w kraju i za granicą
  • Możliwość ubezpieczenia karty.

Kto może otrzymać kartę:

Karta walutowa może być wydana do rachunków oszczędnościowych w walutach wymienialnych EUR, GBP, USD, prowadzonych dla klientów indywidualnych lub do rachunków rozliczeniowych w walutach w wymienialnych EUR, GBP, USD, prowadzonych dla klientów instytucjonalnych.

W celu uzyskania informacji o dostępności produktu lub usługi i o szczegółach oferty oraz informacji o opłatach i prowizjach, skontaktuj się z Odziałem SGB-Banku S.A. lub bankiem spółdzielczym zrzeszonym w SGB, posiadającym w ofercie karty walutowe.

WIELOWALUTOWOŚĆ

Jedna karta, wiele walut

Podróżuj swobodnie i płać swoją kartą debetową w walutach zagranicznych (EUR, USD, GBP).

Co to jest wielowalutowość?

Teraz możesz połączyć swoją kartę debetową z kontami walutowymi.

W dowolnym momencie przypinaj swoją kartę (wydaną do konta w PLN) do swoich kont walutowych (EUR, USD, GBP). Możesz to zrobić w aplikacji SGB Mobile lub w naszej placówce.

Korzyści

KARTA PRZEDPAŁCONA MASTERCARD

Karta przeznaczona jest dla klientów instytucjonalnych: pozwala na regulowanie wydatków służbowych bez konieczności wypłaty zaliczek, np. płatności za paliwo, hotele, bilety lotnicze, czy artykuły biurowe. Może być również przekazana jako instrument do wypłaty nagród, czy premii.

Cechy karty:

  • Kartą można dokonywać operacji:
  • bezgotówkowych:
    • płatności w punktach usługowo-handlowych,
    • płatności w Internecie, bezpiecznie dzięki usłudze 3D Secure,
    • przy zakupach telefonicznych lub korespondencyjnych (operacje na odległość tzw. operacje typu mail order/telephone order – MOTO),
  • gotówkowych:
    • wypłaty gotówki w bankomatach Spółdzielczej Sieci Bankomatów oraz w bankomatach obcych banków,
    • wypłaty gotówki w kasach Banków Grupy SGB oraz w kasach obcych banków,
  • karta przedpłacona Mastercard funkcjonuje po dokonaniu wpłaty/przelewu na rachunek karty,
  • operacje kartą mogą być dokonywane do wysokości kwoty dostępnej na rachunku karty (każda karta funkcjonuje w oparciu o odrębny rachunek karty),
  • rachunek, do którego wydano kartę obciążany jest łączną kwotą transakcji i prowizji w dniu wpływu transakcji do Banku,
  • karta jest nabywana przez Posiadacza rachunku, a następnie przekazywana nieodpłatnie Posiadaczowi karty/Użytkownikowi karty
  • karta daje możliwość rozdzielenia wydatków służbowych od prywatnych.

3D SECURE

Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure

Co to jest usługa 3D Secure?

Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.

Jak działa usługa 3D Secure?

Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.

Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:

Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w naszej placówce lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.

Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.

Aktywacja usługi 3D Secure

Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.

Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?

  1. Numer karty
  2. Imię i Nazwisko
  3. Datę ważności
  4. Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu

Płatności kartą w internecie możesz potwierdzić w aplikacji mobilnej SGB Mobile lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS).

Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.

Zablokowanie usługi 3D Secure

Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.

Jak odblokować usługę 3D Secure?

Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń na numer telefonu naszej placówki Oddziały – Bank Spółdzielczy w Przysusze (w godzinach pracy Banku) lub pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

 

Dowiedz się więcej:

Pytania i odpowiedzi dot. płatności kartą z usługą 3D Secure. 

CASHBACK

Wypłacaj gotówkę przy płatności kartą za zakupy

Co to jest usługa cashback?

Dzięki usłudze cashback – płać kartą i wypłacaj możesz wypłacać gotówkę podczas płatności kartą za zakupy w sklepach, supermarketach czy na stacjach benzynowych oznaczonych logo:

Dla kogo?

Usługa cashback jest dostępna na terenie kraju dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych, którzy posiadają karty debetowe wydane do kont w PLN.

Jednorazowo możesz wypłacić do 1000 zł.

Limity wyznaczane są przez organizacje płatnicze Visa i Mastercard.

Jak działa usługa cashback?

 

Rachunek, do którego przypisana jest Twoja karta, zostanie obciążony w momencie realizowania płatności. Pamiętaj, że za wypłatę cashback Bank może naliczyć opłatę zgodną z taryfą prowizji i opłat.

WPŁATY NA KARTĘ

Usługa polegająca na możliwości wpłacania gotówki w sklepach na karty.

Jak działa taka wpłata?

Usługa Wpłacaj na kartę dla kart Mastercard dostępna jest w salonach Empik i sklepach Papiernik by Empik, Żabka – szczegóły

Nowość- wpłata na Visę w Żabce

Nowością jest możliwość wpłacania gotówki w sklepach Żabka na karty Visa. Do tej pory usługa była dostępna wyłącznie dla kart Mastercard – teraz dołączają do nich karty Visa – szczegóły

CHARGEBACK

Korzystaj z usługi chargeback – jeśli chcesz złożyć reklamację dla płatności kartą.

Co to jest usługa chargeback?

Gdy płacisz kartą, Twoje zakupy są dodatkowo chronione. Możesz otrzymać zwrot pieniędzy z transakcji, która nie została zrealizowana lub była zrealizowana nieprawidłowo.

Chargeback zabezpiecza zakupy online i w sklepach stacjonarnych oraz płatności za usługi. Dotyczy tylko kart płatniczych – nie skorzystasz z niego, kiedy płacisz gotówką czy przelewem.

Chargeback jest realizowany bezpłatnie, na wniosek użytkownika karty, przez organizacje płatnicze Visa i Mastercard na zasadach i w terminach przez nie wskazanych.

Kiedy możesz złożyć reklamację w ramach chargebacku?

Jak skorzystać z chargebacku?

Z usługi możesz skorzystać, jeżeli nie udało Ci się odzyskać pieniędzy bezpośrednio u sprzedawcy. W pierwszej kolejności skontaktuj się więc z usługodawcą lub sklepem.

Jeśli nie uda Ci się samodzielnie wyjaśnić sprawy – pomożemy odzyskać pieniądze. Skontaktuj się z nami. Przyjdź do naszej placówki i złóż wniosek o zwrot środków.

MARŻE KURSOWE

Informacja o marżach walutowych

Zasady przewalutowania transakcji realizowanych kartami płatniczymi w walutach obcych oraz wysokość opłat i prowizji pobieranych przez Bank z tego tytułu określone są odpowiednio w regulaminie dotyczącym poszczególnych kart płatniczych oraz obowiązującej Taryfie prowizji i opłat  za czynności bankowe oraz inne czynności w Banku Spółdzielczym w Przysusze.

Od 19 kwietnia 2021 r. powiadamiamy użytkowników kart o marży za przewalutowanie transakcji dla płatności kartami na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego w walucie EOG (innej niż waluta karty).  Informacyjny SMS dostaniesz na numer telefonu komórkowego, który podałeś w Banku. Z usługi możesz zrezygnować lub aktywować ją ponownie w najbliższej placówce Twojego Banku.

Wymóg wynika z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady (UE) 2019/518 z 19 marca 2019 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 924/2009 w odniesieniu do niektórych opłat za płatności transgraniczne w Unii i opłat za przeliczenie waluty.