Serwis używa pliki cookies!
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.
Zgadzam się
Zgadzam się
1. Zmiany dla użytkowników bankowości elektronicznej z logowaniem i autoryzacją kodem SMS
W związku z wejściem w życie zapisów Ustawy o usługach płatniczych z dniem 14 września 2019 roku nastąpi zmiana w sposobie logowania i autoryzacji przelewów z użyciem SMS kodów.
- Podczas logowania za pomocą hasła maskowanego konieczne będzie również podanie kodu SMS, który otrzymacie Państwo podczas każdej próby logowania.
- Podczas autoryzacji przelewów za pomocą kodu SMS konieczne będzie również podanie czterocyfrowego numeru PIN. Ustanowienie numeru PIN nie wymaga wizyty w Banku. Podczas pierwszej autoryzacji przelewu po 13 września 2019r. otrzymacie Państwo wiadomość SMS z jednorazowym PIN-em, który należy wprowadzić w bankowości elektronicznej, a następnie ustanowić własny numer PIN. Od tej pory do każdorazowej autoryzacji przelewów konieczne będzie wpisanie ustanowionego numeru PIN oraz otrzymanego kodu SMS.
2. Zmiany dla użytkowników bankowości elektronicznej z logowaniem i autoryzacją tokenem mobilnym (mTokena MAA)
W związku z wejściem w życie zapisów Ustawy o usługach płatniczych z dniem 13 września 2019 roku nastąpi zmiana w sposobie logowania i autoryzacji przelewów z użyciem tokenów mobilnych (mToken MAA).
- Podczas logowania do bankowości elektronicznej konieczne będzie potwierdzenie logowania w tokenie mobilnym (mToken MAA). Zarówno logowanie jak i autoryzacja w tokenie mobilnym (mTokenie MAA) będzie wymagało wprowadzenia numeru PIN (ten sam kod PIN, co przy uruchamianiu tokena mobilnego).
Zmiany podyktowane są wejściem w życie zapisów Ustawy o usługach płatniczych, które implementują do polskiego prawa Dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) tzw. PSD2 i mają na celu podwyższenie poziomu bezpieczeństwa obsługi bankowości elektronicznej oraz są zgodne z warunkami silnego uwierzytelnienia.