Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że od 2 listopada 2020 r. zmieni się „Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych w Banku Spółdzielczym w Przysusze”.
Zmiany wprowadzone w Regulaminie obejmują:
Jeżeli przed datą wejścia w życie nowego Regulaminu nie zostanie przez Państwa złożony sprzeciw, nowy Regulamin obowiązywał będzie Państwa od dnia 2 listopada 2020 roku.
Przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu mogą Państwo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat. Jeżeli natomiast złożą Państwo sprzeciw i nie wypowiedzą umowy, umowa taka wygaśnie z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie nowego Regulaminu, bez ponoszenia opłat.
Złożenie sprzeciwu dotyczącego umowy rachunku lokaty powoduje, że do końca okresu umownego strony związane będą postanowieniami w brzmieniu obowiązującym przed wprowadzeniem wskazanych powyżej zmian.
Z przyjemnością informujemy, że Bank planuje wprowadzić obok tradycyjnej formy pisemnej także elektroniczną formę przekazywania dokumentów, np. regulaminów, taryf, informacji o zmianie wysokości oprocentowania, do czego będzie służył portal internetowy „Moje dokumenty SGB”.
Dokumenty będzie można pobrać przez wyżej wymieniony portal, również po zakończeniu umowy z Bankiem. W przypadku wyrażenia zgody na korzystanie z portalu, powiadomienie o zmianach będą Państwo mogli otrzymać poprzez e-mail lub SMS.
W celu skorzystania z powyższego rozwiązania zachęcamy do wypełnienia i złożenia w placówce Banku prowadzącej Państwa rachunek formularza (pobierz tutaj).
W przypadku pytań i wątpliwości z Państwa strony, nasi Pracownicy są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach otwarcia naszych placówek. Adresy, dane kontaktowe i szczegółowe informacje dotyczące oferty znajdziesz w placówkach Banku oraz na stronie www.bsprzysucha.pl.
Zachęcamy do zapoznania się z treścią regulaminu i życzymy zadowolenia z usług Banku Spółdzielczego w Przysusze.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Przysusze