Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

Zgadzam się
Zgadzam się
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

SGB rusza z kampanią promującą płatności mobilne - Bank Spółdzielczy w Przysusze

SGB rusza z kampanią promującą płatności mobilne

„Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też” to hasło rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej, która promuje usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych.

30- i 15-sekundowe spoty oraz billboardy sponsorskie emitowane będą w ogólnopolskich stacjach TV, a także na platformach VOD do 17 listopada 2019 r.

Do realizacji spotu reklamowego, który opowiada o nowych systemach płatności mobilnych wdrożonych przez Banki Spółdzielcze, zaangażowano aktorów, kilkunastu statystów i ponad 30 osób ekipy technicznej. Film opowiada o dwóch braciach, z których jeden – mieszkaniec dużej aglomeracji – przekonany jest, że jego najbliżsi w rodzinnym miasteczku nie mają pojęcia o nowoczesnych, mobilnych formach płatności… A tymczasem w lokalnym Banku Spółdzielczym… Mają tam wszystko… Płatności mobilne też 🙂

Banki Spółdzielcze dostrzegają olbrzymi potencjał drzemiący w płatnościach mobilnych w naszym kraju. Na koniec I kwartału 2019 roku Polacy mieli ponad 2,1 mln kart płatniczych dodanych do urządzeń mobilnych, takich m. in. jak telefony komórkowe. Sprzyja temu fakt, że ciągle wzrasta liczba terminali akceptujących instrumenty płatnicze wyposażone w funkcję zbliżeniową w sklepach, restauracjach i punktach usługowych. Na koniec marca było ich w Polsce ok. 830 tys.

Kampania reklamowa wystartowała 21 października w TV i potrwa do 17 listopada. Kampanię przygotowały i sfinansowały oba zrzeszenia Banków Spółdzielczych – Spółdzielcza Grupa Bankowa oraz Grupa BPS.

Zobacz więcej !